Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Τραγικο....

Ειπα να σταματησω να γραφω ολα τα ποστ στα αγγλικα και να κανω κ ενα ελληνικο.
Λοιπον,δεν ξερω ποιος το διαβαζει αυτο,ποιος θα το αναπαραγει,ποιος θα του δωσει σημασια και ποιος θα γελασει.
Γιατι πρεπει ομως να ενδιαφερθω για ολα αυτα τα παραπανω?Καποτε δεν με ενοιαζε.Καποτε δεν με ενοιαζε τιποτα.Κοιτουσα το καλο μου κ ας με λεγανε εγωιστρια και "παρτακια".Γιατι ξερεις κατι?Στην τελικη οποιος ειναι εγωιστης ποτε δεν πληγωνεται.Κοιταει να εχει τον εαυτο του καλα και δεν τον νοιαζουν οι αλλοι.Και εγω που αλλαξα τι καταλαβα?Να βαζω τους αλλους πανω απο εμενα,να κοιταω το καλο των αλλων...Γιατι να περιμενω καποιος να κοιταξει το καλο το δικο μου απο την στιγμη που ουτε εγω η ιδια δεν το κανω?Τρελο δεν ακουγετε?Σου λεει ο αλλος,"Κατσε ρε φιλε,αφου δεν νοιαζεσαι για τον εαυτο σου θα το κανω εγω?".Λογικο.Το ανηκουστο ειναι πως ακομα κ αν το καταλαβαινω αυτο,παλι περιμενω απο ανθρωπους που δεν νοιαζονται να νοιαστουν για μενα.Εγω ειμαι εδω...σε ακουω..Εσυ με ακους?Με ακους πραγματικα?Οπως αλλαξα εγω δυστυχως,αλλαξαν κ εκεινοι.Το εκνευριστικο ειναι οταν σου το παιζουν θιγμενοι.Κριμα...Πραγματικα κριμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου