Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Please dont hit me!

Το θεμα ειναι ευαισθητο.Και οι ανησυχιες μου ερχονται μετα τα μεσανυκτα.
Θυμαμαι οταν ημουν μικρη,τα παιδια στο σχολειο,με κοροιδευανε γιατι εκανα
παρεα με παιδια που δεν ηταν απο Ελλαδα.Κυριως εκανα παρεα με παιδια,
απο την Αλβανια.Τοτε ντρεπομουν να το λεω,γιατι οποτε το ελεγα,
με εβριζαν,με εφτυναν,μου τραβουσαν τις κοτσιδες μου..
Απορω,τι ειχαν πει αυτοι οι γονεις στα παιδακια τους?Οταν εισαι 8-9 χρονων
δεν ξερεις και πολλα.Οτι σε μαθουν οι γονεις.Τι ειχαν πει λοιπον αυτοι
οι γονεις(?) στα παιδακια τους για να συμπεριφερονται με αυτον τον τροπο
σε παιδια ξενα,κ κυριως σε παιδια απο την Αλβανια?
Να βλεπεις 8χρονα να πετανε πετρες,να δερνουν...γιατι?Γιατι αλλο?
Γιατι το παιδακι τολμησε να ειναι απο την Αλβανια!
Προσωπικα,την μεγαλυτερη στηριξη την εχω παρει απο αλβανους.
Τον Ολτι,την Γιασμην,τον Αγγελο,την Χαρα,την Αντα,την Πεγκυ.
Τα καλυτερα παιδια.Παιδια με χαμογελο,ζεστη καρδια...αγαπη.
Και απο τους Ελληνες τι πηρα?Ρατσισμο,βρισιδια,χτυπηματα,
μιζερια,κακοτυχια,κλαμα ολα τα καλα.
Λοιπον,δεν με νοιαζει αν σου αρεσει.
Εγω αγαπω τους φιλους μου.
Για μενα δεν μετραει η καταγωγη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου